X

مقاله ها

صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری احمد
 

صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری احمد

در پست امروز، پای صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری و جهانگردی احمد عزیز می نشینیم. با ما باشید...
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 | Article Rating

صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری و جهانگردی

در پست امروز ، پای صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری و جهانگردی احمد عزیز می نشینیم . با ما باشید :

گردشگران نقره ای

" احمد هستم. ۶۹ ساله هستم . رشته تحصیلی ام مهندسی مکانیک بوده و توی حوزه مهندسی مشاور فعالیت می‌کنم. متاهلم و دو فرزند دارم . تقریبا از بیست سال پیش سفر رفتن رو به طور جدی تر شروع کردم و در این مدت سفرهای داخلی و خارجی زیادی رفتم و اگر بخوام مرور کنم که کجاها رو دیدم : ویتنام،کامبوج،مالزی،نپال،هندوستان ، تایلند ، یکسری از کشورهای اروپایی،امریکا ، روسیه و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس.

در این سالها سفرهای داخلی زیادی هم داشتم و تقریبا اکثر جاهای دیدنی ایران رو موفق شدم که سفر کنم کلا من عاشق سفر و گردشگری هستم ولی بین سبک های مختلف گردشگری ، بیشتر علاقمند به سفرهای از نوع طبیعت گردی ام .

گردشگران نقره ای

مهمترین انگیزه من از سفر رفتن ، آشنایی با فرهنگهای جغرافیایی متفاوت و اقلیم های متنوع و همینطور در طبیعت بودن با حداقل امکانات است. چون معتقدم سفرهای این سبکی که تفاوت اساسی با زندگی روزمره و شهری ما دارد ، حس متفاوت  و متمایزی در شخص ایجاد می کند که منجر به شادی درونی و تقویت روحیه می شود.

گردشگران نقره ای

کلا من معتقدم که در سفر، باید توقعات و خواسته های خود را با توجه به شرایط موجود هماهنگ نمود چون در غیراینصورت ، سفر را برای خود سخت می کنیم و بالطبع آن استفاده و لذتی را که باید، از سفر نخواهیم برد.

درخصوص سبک سفری که ترجیح می دهم و با روحیات من سازگارتر است، بیشتر سفرهای گروهی و دسته جمعی را ترجیح می دهم و خوشبختانه در این زمینه بسیار خوش شانسم چون همسفرهای بسیار خوب و همراهی دارم که حضور آنها لذت سفر را برایم مضاعف می کند.

گردشگران نقره ای

در خصوص سفرهای گروهی ، یکی از فاکتورهایی که می تواند روی کیفیت سفر تاثیرگذار باشد ، تورلیدر است که از نظر من باید دارای روابط عمومی قوی، خوش گفتار،خونگرم همنیطور دارای دانش و آگاهی مناسب در خصوص مشخصات و ویژگی های مقصد داشته باشد و همینطور آمادگی تعامل با افراد مختلف با ویژگی های رفتاری متفاوت را داشته باشد.

در خصوص برنامه های آتی سفر ، دوست دادم به مکانهایی سفر کنم که تابه حال نرفته ام مثلا بسیار علاقمندم به سفر به کشورهای امریکای لاتین و اروپای شرقی..چون به این کشورها تاکنون سفر نکرده ام از طرفی تجدید سفر به شرق آسیا را نیز دوست دارم چون خاطرات زیبایی از سفرهای گذشته به این.مناطق دارم . "

گردشگران نقره ای

منابع :
1- مصاحبه غیرحضوری با آقای احمد زرگر ؛ بهار1400

تصاویر
  • صحبت ها و تجربه های از جنس گردشگری احمد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: